آنچه از کرسی نامه ی سید کاشف بدست آمده نشانگر این است که بر خلاف ذهبیه احمدیه ایشان نسب عرفانی خود را به سید محمد نوربخش می رساند. و به ایشان معتقد است. تذکر: برخی معتقدند که نوربخش ادعای مهدویت نموده است و لیکن واضح است که ایشان ادعای نیابت نموده است و مخالفین عبارت «نائب» را از نسخ استنساخ شده ی خودشان حذف نموده و به ایشان ادعای مهدویت نسبت داده اند. ر.ک: مجالس المومنین ذیل احوال سید محمد نوربخش
سلام. مطالب وبلاگتون خیلی با ارزش و خواندنی بود. من هم این موضوع که خیلی از پیران برزش ابادی در حقیقت نوربخشی بودن رو شنیدم. میتونم بپرسم جناب کاشف این موضوع رو کجا گفتن؟